logo-mini

Poze

img img Râuşor-Vf. Retezat

Traseul Râuşor-vf. Retezat via lacul Ştevia ne-a luat cam 4 ore de mers doar dus. Am prins vreme frumoasă exceptând ceaţa formată exact când am ajuns pe vârf: vreme tipică de munte ("dacă plecam mai devreme..."). Dar nu ne-am supărat, am avut din plin soare care ne-a ajutat şi la câteva fotografii reuşite. Sperăm să vă placă.

img img img Pietrele-Lacul Galeşu-Râuşor

Am plecat de la Pietrele cu destinaţia Vf. Mare. Nu am ajuns până pe vârf dar, în schimb, o ceaţă deasă ne aştepta la intrarea pe Valea Rea. Traseul şi lacul le-am prins încă însorite dar timpul şi mersul nostru încet nu a fost de partea noastră. Nu ne-am supărat căci timpul pierdut de fapt s-a materializat în nişte gălbiori şi mănătărci care seara s-au transformat întro musaca de ciuperci. Ah! Ne-am bucurat din plin de natură. La întoarcere am facut un ocol şi pe la tăul dintre brazi care era la fel de liniştit. Un loc pe care ar fi vrut o grămadă de ţări să-l aibă.

ALBUM

Poate cu toții am auzit că nu există doi fulgi de nea care să fie la fel. Fiecare fulg se modifică în funcție de traseul dat de locul unde s-a format şi cel unde a aterizat. Fulgii de nea sunt toți sub influența forței gravitationale dar, sub această forță, ei se pot ciocni, îşi pot altera structura, unii se unesc cu alții, mulți sunt luați de vânt. Sunt aşa de multe schimbări ce pot apărea în călătoria unui fulg de nea. Oare nu ne asemănăm foarte mult cu ei?

~ Cabana Izvor

img img Râuşor-Vf. Retezat-Lacul Ştevia

Traseul Râuşor-Vârful Retezat-Lacul Ştevia în toată splendoarea. Am zis că mergem cât putem ca în final să ajungem până pe vârf. La întoarcere am facut un ocol până la lacul Stevia, era îngheţat. Stratul de gheaţă de pe lac măsura cel putin 30 de cm, am putut să ne plimbăm pe el. Marcajul este bandă roşie până în şaua Lolaia, de unde se continuă cu bandă galbenă. Pozele le-am facut în Ianuarie 2013.